Tuesday, September 1, 2009

illustrator - volkswage beetle design

I learnt the Adobe illustrator in the second semester and I think it is quite easy for me. Moreover, in the lesson of Adobe learning, by request from the lecturer, this is a project of Volkswage beetle design. All the things are completed by Adobe illustrator and this is the first time I use this software to finish a design work.
我在第二学期里学会了Adobe Illustrator,对我来说那其实不太难学。
然而,在Adobe的课程里,这是讲师要求我们设计的一个Volkswage beetle的项目. 所有绘图都是用Adobe illustrator来完成也是我第一次用这个软件来完成一个设计作品。
I give a name to this design is called "Hope"
我为这个设计取了一个名字叫做 “希望”
All I want is a car full of hope. However, from this design is a child looking at a tree, what she is expect for is but a hope.
On the other hand, a hopeful world is what I want to convey from my design.
我想要的是一辆充满希望的车子。而这是一个小孩看着一棵树的样子,她心里期望等待的,是一个希望。
另一方面,我想从设计中传达的是一个充满希望的世界。

1 comment:

  1. 承认啦!你的设计不错,不是只有我讲。虽然很不愿意承认你的作品不错,但是还是要给你激励。哈哈

    ReplyDelete