Saturday, January 30, 2010

2010'

I have super long time never update my blog and I almost forgot the sign in account also. lolx
Now is year 2010 already, it is so fast.
我有好長一段時間沒有來更新我的部落格,然而我差一點就要忘記那登錄帳號了
已經2010年了,好快啊...

Now, my second year is going to end soon. IT IS HORRIBLE. YEAR2'S LIFE IS TERRIBLE.
現在,我的第二學年的生活即將要結束了。那是多么的恐怖,第二學年的生活真的很可怕。

I will update my blog as soon as I can when I finish my second year. Anyway, thanks for all support.
結束第二學年后我會盡快來更新我的近況。不管如何,感謝大家的支持

No comments:

Post a Comment